mercredi 20 avril 2011

Fent proves amb feltre

Volia comprar feltre per provar de fer cosetes, però no se'm ocuria res per començar i al anar a la botiga a firar-me no em sentia inspirada al final no comprava res i deixava el feltre "per la proxima" però si no m'equivoco de persona (q tb podria ser) la Momo del SP em va recomanar una Web molt xula i vaig fer una comanda de retallets en un pack per començar, no gaire grans i 21 colors diferents, vaig comprar clips p com que la inès pintan q serà muna melenes li podre fer alguna cosa divertida si l'inspiació me'n vé. Mentestant quan vaig rebre el paquetet em vaig inspirar en una nit de insomni per provar com es treballava i vaig fer un peixet i un popet al Walid, vaig marcar tb una estrella de mar, però està a la espera de temps/ganes/inspiració.

aqui teniu de moment les meves 2 pimeres proves!

4 commentaires:

  1. M'encanta el popet!!!i mira que les potes t'han quedat aconseguides!!

    RépondreSupprimer
  2. nena ja em van fe patir ja! ara, sòn buides eh! només hi ha volum al cos!

    RépondreSupprimer
  3. je viens te souhaiter un bon samedi, bisous.

    RépondreSupprimer