lundi 11 janvier 2010

Presentació

Primer que res presentar-me:
Em dic Angelina, tinc 25 anys, tinc un nen de 5 mesos (demà) i vivim a França.

He decidit crear aquest blog perquè des de l'embaraç del Walid m'he animat a fer moltes cosetes i voldria sapiguer fer-ne moltes altres i recollir en aquest blog les coses que m'agraden i les idees que tinc.
De moment estic fent une Bai Jia Bei, una manteta dels 100 desitjos, i mica en mica vaig recollint retalls i destijos per aquest projecet per al meu petitó!

Més endevant ja aniré detallant i ensenyant els retalls que tinc, com penso muntar-ho i segurament els 1000 i 1 dubtes que em vindràn quan comenci el muntatge!
També traduiré el post en Francès...en un moment o altre... de moment... vaig a intentar estudiar com funciona tot això...

Fins aviat

-------------------------------------------------------------------------------------

JE ME PRESENTE

Je m'appelle Angelina, je 25 ans et un petit garçon de 5 mois, Walid, et on habite en France.

J'ai crée ce post pour y mettre les petits trucs que j'ai fait, j'ai pensée faire et ce que je voudrais sa voir faire!

En ce moment je fais mes premiers pas dans le patchwork ou bien j'essaye alors si vous savez des choses qui puissent m'aider...
Je fais en ce moment un Bai Jia Bei, ou une couette des voeux, petit a petit je mettrai les coupons reçus, ainsi que mes doutes, ...

À Bientôt

9 commentaires:

  1. Ei angelina! sóc la glauc del SP!
    Espero que el teu blog tingui molt d'èxit!
    Un petó i ens anem llegint! ;)

    RépondreSupprimer
  2. Angelina! Molta sort amb aquest blog! Segur que a poc a poc anira quedant xulissim!Ep! Que no m'he oblidat de les instruccions pels mitjons...avia aviat!!!!

    RépondreSupprimer
  3. no pateixis espero a que puguis!!! encara soc molt patata en aquest mundillo! pero aviam si me'n surto!

    RépondreSupprimer
  4. Angelina q béeeeeeeeeeee!!!! M'encanta aquesta iniciativa! oleoleoleoleololeoelole

    RépondreSupprimer
  5. Moltíssima sort en el teu camí, tant en el de la maternitat, que segur que ho faràs bé si et deixes guiar per l'instint, com en el del blog, és més senzill del que sembla, jo em veia incapaç fa un any, i creativament és molt gratificant.

    Gràcies per psaor-me al teu blogroll,

    una abraçada,

    RépondreSupprimer
  6. Molt be!!! Ja esta be que alu es decideixi a passar a l'acció, escriure..jiji n o nomes pensaments i projectes dins del cap.
    Vagi molt bé.... la foto es molt maca..jiji
    tns!!!

    RépondreSupprimer
  7. Me acabo de hacer seguidora de tu blog!!

    RépondreSupprimer
  8. Gràcias!!! ahora me acabo de passar al tuyo a hechar un vistazo, estas en el SP, no? quien eres? :-D como llevas la recolecta de telas? espero que sea una grata aventua para ti. Yo ahora trabajo en la de Walid, espero poder acabarla pronto y hacer una para Inés. Si aún recolectas ya te lo diré aunq va por largo!
    Un beso

    RépondreSupprimer